| |
|
|
|
|
 |
| |
Denne dag i dansk fodbolds historie |
|
 |
 |
| |
|
|
| |
15. juni 2002
A-landsholdets rolle ved VM-slutrunden i Japan/Sydkorea var udspillet efter et 0-3 nederlag til England i ottendedelsfinalerne. Det første mål, efter blot fire minutter, var et selvmål af målmand Thoma...
|
|
Hvad skete der ellers den 15. juni?
|
|
|
| |
|
|
 |
|
| |
|
|
|